sleeping time.

Dags att knoppa trött som få plockat i lägenheten hela kvällen och imorgon är det upp tidigt och dammsuga, damma det sista och moppa golven. Annars är det rätt färdigt för visning måste jag säga.
Jag lär ju vara en av dom få i min kompiskrets som inte drukit en droppe alkohol på hela helgen. Rätt stört och rätt bra gjort av mig med tanke på att man lever för helgerna och festa jämt. Och det har ju endå varit valborg, lär ju vara en av dom helgerna det sups som mest. Vad ligger då till grund för detta udda betende. Jo så här är det, min syrra med hennes familj kom till mig i fredags eftermiddag. Dom åker till Grekland (lucky bastards) i natt sådär vi fem tiden så det är därför dom är här. Nu blir det sängen eller rättare sagt soffan då jag är bussig ock lånar ut bingen till dom syrran är ju endå gravid. Fast egentligen är det så att jag inte orkar gå ner till källaren krångla fram extra sängen.
Over and out/ Delux

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: jo men visst. men nu är det så att det inte är mina egna ord, utan meningen kommer från en låttext.

men hoppas du sov bra på soffan!

2010-05-02 @ 11:16:29
Länk: http://lifeisap.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0