trött

Fan är på så sjukt dåligt humör just nu, har efter ett par dagars pluggande börjat förstå att det kommer bli tungt, jävligt tungt. Vet inte hur jag ska få tiden att räcka till. Jobbet mellan åtta till fem sen, träning och plugg efter det. När ska man hinna med allt annat som man knappt hinner utan massa sidor att läsa och förstå?
Haft en lucky day på bussen och tunnelbanan idag, tyvärr ingen hundtjej vet inte var hon tagit vägen om jag ska vara ärlig. Men påvägen hem ifrån bibblan så hamnade jag på en rätt bra buss, ljuger inte om det var 10 seriöst skitsnygga tjejer ombord. :) Och alla gick av hållplatsen före min, vilket betyder att dom finns i närheten. Annars har jag tänkte på en annan grej, när man kommer gröna linjen till fridhemsplan står det alltid en tjej som jobbar för tunnelbanan. Hon står alltid på samma ställe och bara kollar. Jag undrar vad hennes syfte är någon som vet? Nu ska jag fortsätta läsa lite.
Over and out/delux

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är inte så att du försöker hitta en tjej? Men du vet hundar, dom skitar ner så inne...mohaha Kämpa på med pluggandet!!! Puss

2010-01-27 @ 09:30:20
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Lycka till med pluggandet!

2010-01-27 @ 20:28:01
Länk: http://myshoebox.se
Postat av: Hank

Haha jag vet precis vem du menar, har fan undrat exakt samma sak! Vi gör en deal, den som ser henne nästa gång frågar vad hon egentligen pysslar med...

2010-01-27 @ 23:00:28
Länk: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0