Serier

Det finns en grej som jag är jävligt svag för och det är bra tv-serier. Där emot så gillar jag inte att bli uppbunden på tider så väntar gärna till hela säsongen finns på nätet så jag kan välja när jag vill se den.
Några serier som jag tyckt varit gryma går att se nedan.
1.Californication
2.Entourage
3.OC
4.Tusen bröder
5.Band of brothers
6.Glee
7.The Office (US)
8.Family guy

dom har jag avverkat alla säsonger som jag har kunnat hitt av.
Två andra serier som jag tyckte var så jävla bra ibörjan men som på nått konstigt sätt dog ut för mig var
Prison Break och Lost.
Annars så är jag rätt sugen på att kolla på True Blood. någon som har några andra tips?


Kommentarer
Postat av: Hank

Om du inte har sett nåt av Heroes eller One tree hill, så har du ju ett antal säsonger att hämta in där. Gossip girl är också en höjdare tycker jag.



I övrigt har jag nog bara 90210 som inte redan fanns med på din lista. :)

2010-01-25 @ 07:02:28
Länk: http://livetsomenhank.blogg.se/
Postat av: Tösen

True blood är verkligen sevärt, sjukt bra:) Puss

2010-01-25 @ 11:39:16
Postat av: Delux

Tösen: Ska dra igång och kolla på den tänkte jag.

Hank: Gossip girl har jag sett något på tv och det verkade rätt bra får bli den med. :)

2010-01-25 @ 21:39:48
Länk: http://sthlmdelux.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0