Kul på bussen.

Har funderat på saker man kan göra när man tar sig till jobbet. Det är ju skoj spana på snygga tjejer, men har kommit på att jag nog aldrig kommer göra något för att ta kontakt med dom. Men idag kom jag på lite andra roliga grejer. Klassiker är ju att man måste välja någon i den mötande rulltrappan man måste ligga med. Man får bara välja 1 och får inte ändra sig, så ibland om man är kräsen får man välja någon man egentligen inte skulle vilja ligga med, men det är spelets regler. En annan grej är att kolla hur folk klär sig. En del man ser fattar man inte hur fan dom tänker! Väljer färger som verkligen inte går ihop. Jag är verkligen inget modeunder själv men fan lite smak har man väl endå. I övrigt klär sig folk i sthlm jävligt bra, vilket är skoj. Man får ju nästan varje dag någon skön idé om vad man borde fylla på garderoben med. Idag har jag kollat skor och det är skoj. Skor är nog mitt absoluta favorit "plagg". Är nog fan lite skofetish! När jag var i New York i våras, köpte min då varande flickvän 6 par skor, vilket hon tyckte var heeeelt crazy. Jag köpte 8 par men sa inget för att jag skämdes. I övrigt så har jag hört att det första man kollar på när man möter en ny person är ögonen det andra är skorna. Så det gäller fan att tänka till en extra gång när det gäller dom. Sen är det ju bara guld att ha mycket skor att välja mellan och så sliter man ganska jämt på alla så man inte har ett par som ser för jävliga ut. Så hem och putsa skorna.
Over and out/delux

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0