Helg!

Nu är det så gott som helg, kommer nog bli en bra helg. Har varit och solat idag så man känner sig fräsh, som vanligt somnar jag och blir pissrädd när solariet slår ifrån. Har några kalla i kylen, kan bara bli lyckat. Förhoppningsvis blir det bastubad, bärs och bra killsnack vilket är guld. Där emot så ska vi nog inte ut vilket kan bli skönt.
Har jobbat sex dagar på nya jobbet, varit på två kundbesök och redan dragit tre ordrar på en total omsättning på 100k. Tror det kan bli bra det här, tror det kan bli riktigt jävla bra.
Vad ska man skriva om här ibloggen, vad vill folk läsa om? Jag vet faktist inte, kanske hur det går med hundtjejen. Hon var inte där idag heller. :( Hoppas på något bättre imorgon.
Min kompis berättade en gåta för mig innan jag gick skulle vilja ha hjälp med den.
En kille satt vid vattnet med sin flickvänn en stormig och regning kväll.
pekade mot andra sidan vattnet och sa "på andra sidan där det är tänt, där har jag släckt"
Vafan? måste vara en skämt gåta som man bara ska bli galen över eller?!?
Over and out/delux

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0