Fredag imorgon.

Ska nog snart sova, ska bli så jävla skönt med helg och få sova ut ordentligt. :) Har jag gjort idag då. humm inte mycket har försökt finslipat på min känsla för att avgöra om tjejen på andra sidan är snygg eller inte. Svårt att veta hur det går om jag ska vara ärligt. Annars så tvättar jag just nu och just kollat klart på sherlook holmes. Den var okej men inte en topp film.
Fick en tanke idag på bussen som jag skulle vilja få igenom. Tänk dig att du sitter på en smockad buss, sen börjar en person att sjunga och sen någon till och sen någon till sen sjuger hela bussen. Vad tror ni har vi 7-8 per som kan ställa upp på det här? kanske blir som i klippet nedan?
Over and out/delux


Kommentarer
Postat av: Hank

Haha men det finns ju bara ett sätt att ta reda på om tjejen är snygg eller inte och det är att googla.



Angående bussen, så gick det iaf ganska lätt för några år sen. Jag har flera gånger fått igång en hel buss med Gigi D'Agostino - I 'll fly with you. :)

2010-02-06 @ 08:19:08
Länk: http://livetsomenhank.blogg.se/
Postat av: Hank

sv: Haha ja, testade visserligen bara på helgkvällar när halva bussen var taggade för utgång, men då slog det aldrig fel! Men du vet vilken låten e va? Den kan ju få vem som helst att haka på...

2010-02-06 @ 11:15:33
Länk: http://livetsomenhank.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0