Fan vad dum i huvudet jag är.

Fattar inte hur jag själv fungerar. Visste att vi skulle festa lite grann efter konferensen i fredags och jag tänkte att jag skulle ta det lungt för att jag hade rätt mycket att göra på lördagen. Det resulterade i att vi körde en dunk ala dunk utgång. Och igår skulle min kära vän ut med sina gamla klass kompisar och jag skulle ha soft kväll med en av grabbarna, vi hade till och med bestämmt vilken rulle vi skulle se. Klockan fem vart jag heltplötsligt host för åretsförsta grill fest. Vart en till dunk ala dunk utgång som sthlm sent kommer glömma och framför allt en kväll som satt sina spår i plånboken. Det här är verkligen inget bra betende för mina kommande magrutor måste fan få mer disipin p det det här. Nu ska jag fortstätta vara bakis och tycka synd om mig själv.
Over and out/ delux

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0