Då var man nästan fri.

Sa upp mig ifrån jobbet idag. Det gick jävligt bra..... trodde jag. Det börja med att jag bad om att få snacka med min chef. Vi satte oss och jag sa "jag vill säga upp mig". Svaret jag får är Okej, när vill du gå då. Skulle det funka på fredag? Javisst skriv bara en avskedsansökan. Sen drog chefen på kundbesök. Jag skrev det och sen när han kom tillbaka efter lunch och jag skulle få han att skriva på det kom bajsmackan. Han var sur och tvär och det sluta med att jag kommer få slava det två veckor han är fan inte normal som människa den där alltså.
Nu ska jag försöka äta något som sig bör efter boxningen, man känner sig som vanligt sjukt hungrig och så kastar man i sig massa små grejer istället för att göra något vettigt.
Over and out/ delux

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad skönt föer dig...synd bara på en så otrevlig chef...Ska syster komma och slå honom? Jag vet...Puss

2010-02-16 @ 10:40:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0